Overeenkomst voor verhuur van alarmsystemen en accessoires of aankoop via HomeSecure gesloten met het bedrijf
HomeSecure ApS (CVR-nr. 36424125), Havnegade 69, 5500 Middelfart, Denemarken

Versie 180801-01, 1 augustus 2018

PRIJZEN:
Alle prijzen zijn uitgedrukt in Euro’s (EUR) en zijn incl. BTW.

ORDERBEVESTIGING:
Bestellingen worden per e-mail bevestigd. Als er problemen zijn met de bezorging, kunt u ons dit ook per e-mail melden.
De bestelstatus kan worden gevolgd via een link in de bevestigingsmail van de bestelling of via "Inloggen" op HomeSecure.nl.

BETALING:
 
Betaling kan geschieden met: VISA en MasterCard. We brengen geen creditkaart kosten in rekening.

In geval van verhuring worden de start- en abonnementskosten voor de periode tot de volgende maand in rekening gebracht op het moment van verzending. Nadien worden de maandelijkse abonnementskosten op de 1ste van elke maand in rekening gebracht. In het geval van aankoop wordt de betaling geïnd op het moment van verzending.
De betaling voor de installatie wordt op de dag van installatie geïnd.

ALLEEN VOOR PERSONEN EN BEDRIJVEN IN DENEMARKEN, NEDERLAND OF ZWEDEN:
Aankoop / verhuur bij HomeSecure vereist een bezorg- en installatieadres in Denemarken en de koper / huurder is een officieel of een geregistreerd Deens bedrijf.
Een overeenkomst kan door een ouder worden geannuleerd indien de boeking is gemaakt door een persoon jonger dan 18 jaar oud.
 
LEVERING:
Pakketten worden geleverd met GLS, Post Danmark of een soortgelijke service. Verzending is gratis voor klanten met een abonnement.
Bestellingen worden dezelfde dag of de volgende werkdag verzonden. In geval van vertraging, bijvoorbeeld door uitverkochte items, wordt informatie per e-mail verzonden.
 
ANNULERINGSBELEID:
De koper heeft recht op teruggave en een proefperiode van 14 dagen die start op de dag van ontvangst van de apparatuur. Het recht op herroeping moet binnen dit termijn worden uitgeoefend door een duidelijke kennisgeving van opzegging via e-mail aan [email protected] of via de annuleringsknop op de accountpagina op HomeSecure.nl

Het recht op herroeping vereist dat het ontvangen product wordt teruggestuurd binnen 14 dagen na de kennisgeving van annulering en wordt geleverd in dezelfde staat als de originele verpakking. Dit betekent dat alle onderdelen als nieuw en ongebruikt, zonder markeringen of krassen, moeten worden ingeleverd, zodat het product als nieuwe aan een andere klant kan worden aangeboden. Als een product niet als nieuw of ongebruikt wordt ingeleverd, of als de verpakking niet opnieuw kan worden gebruikt, kan het product alsnog worden geretourneerd, maar er wordt dan een bedrag ingehouden op het terugbetalingsbedrag dat overeenkomt met de verloren waarde en, indien nodig, het bedrag dat nodig is om de schade te dekken.

De verzendkosten van de retourzending worden door de klant betaald.

RETOURNEER PRODUCTEN NAAR:
HomeSecure "Returns"
Løkkevej 22, 5500 Middelfart
 
Vergeet niet om het artikel in de juiste verpakking terug te sturen en een ontvangstbewijs voor de verzending te bewaren.

Geef bij het retourneren van een product in ieder geval de naam, het adres en het bestelnummer aan.

Voeg een "RMA-formulier" toe aan de geretourneerde producten. Het formulier vindt u in het pakket of kan worden besteld door contact met ons op te nemen via [email protected] Het gebruik van het RMA-formulier vergemakkelijkt de terugzending en stelt ons in staat om u sneller terug te betalen.

Annulering kan NIET worden gemaakt door middel van het weigeren van het pakket bij aflevering.
Retourneren van producten in persoon alleen op afspraak.

In geval van annulering wordt het orderbedrag of de vooruitbetaalde abonnementskosten teruggestort op uw creditcard. We doen dit kort nadat we het geretourneerde product hebben ontvangen en we hebben geverifieerd dat het voldoet aan de annuleringsregels.
 
NB: Wij accepteren geen pakketten die rembours verstuurd worden.
 
Als u een product heeft geretourneerd vanwege een annulering, sturen we u een e-mail wanneer we het pakket hebben ontvangen.
De e-mail geeft u informatie over de verdere stadia van het verwerken van uw annulering en terugbetaling.

GARANTIE:
Door te kopen bij HomeSecure.nl heeft u 24 maanden garantie. Wanneer u aanspraak maakt op uw garantie, kunt u ofwel het artikel laten repareren, ruilen, uw geld terug ontvangen of een korting op de prijs ontvangen, afhankelijk van de specifieke situatie. De garantie dekt echter niet als het defect of de schade is ontstaan ​​als gevolg van een onjuist gebruik van het product. Na 6 maanden en tot 24 maanden na de aankoop is het aan de klant om plausibele gebreken aan te tonen, dit moet binnen 2 maanden na het opmerken gebeuren.

Gebruik alstublieft ons "RMA-formulier". Het is geen vereiste, maar vergemakkelijkt het retourproces en minimaliseert de vervaltijd van de klacht. U vindt het formulier in het pakket of het kan worden besteld door te mailen naar [email protected]
 
VERZEND RECLAMERINGEN NAAR:
HomeSecure "Complaint"
Løkkevej 22, 5500 Middelfart
 
Vergeet niet om het artikel in de juiste verpakking terug te sturen en een ontvangstbewijs voor de verzending te ontvangen, zodat we uw kosten voor een legitieme claim kunnen vergoeden.
Geef bij het retourneren van het artikel de naam, het adres, het bestelnummer en een beschrijving van het defect of het defect van het product aan.
 
NB: Wij accepteren geen pakketten die rembours verstuurd worden.

Als u een product heeft ingediend vanwege een klacht, ontvangt u een e-mail wanneer we het pakket hebben ontvangen.
De e-mail geeft u informatie over de verdere stadia van het verwerken van uw klacht.

ABONNEMENTSBETALINGEN
Om alarmapparatuur bij HomeSecure te huren, moet de klant eerst opstartkosten en abonnementskosten voor de periode tot de eerstvolgende maand betalen met een geldige creditcard op HomeSecure.nl.
Vervolgens worden de maandelijkse abonnementskosten geïnd op de 1ste van elke maand van de betreffende kalendermaand.

Door in te loggen in uw account op HomeSecure.nl kunt u eerdere bestellingen, prijzen, betalingen en facturen bekijken, evenals de huidige abonnementsgegevens.


Wanneer u een abonnement bestelt, sturen we facturen en andere relevante informatie naar uw e-mailadres.

AANSPRAKELIJKHEID KLANT / AANSPRAKELIJKHEID EN VERPLICHTINGEN
De klant verbindt zich ertoe het gehuurde materiaal regelmatig schoon te maken en in overeenstemming met de handleidingen van de alarmapparatuur.
De klant is aansprakelijk voor schade of verlies van het gehuurde materiaal.
De klant is verantwoordelijk voor de aankoop en vervanging van batterijen in de draadloze sensoren en andere door batterijen aangedreven onderdelen.
De klant is verplicht om adreswijzigingen of verandering van e-mailadres te melden door in te loggen op zijn / haar account op HomeSecure.nl.
 
Wanneer de klant zijn / haar betaalkaart vervangt of de kaart verloopt, moeten ze de nieuwe kaartinformatie invoeren via "Inloggen" op HomeSecure.nl en door op de link naar het betalingssysteem te klikken.

In geval van het uitblijven van een abonnementsbetaling vanwege het verlopen van de kaart of om andere redenen, zal een e-mail worden verzonden met het verzoek om nieuwe kaartinformatie in te voeren.
In geval van niet-betaling 10 dagen na de eerste herinneringsmail, zal een andere herinnering worden verzonden (late betaling kosten €15) met een verzoek om nieuwe geldige kaartinformatie in te voeren.

In het geval van een volgende 10 dagen van niet-betaling wordt de overeenkomst beschouwd als geschonden en wordt deze beëindigd.

De klant is verplicht om de producten binnen 10 dagen terug te sturen. Klant is verantwoordelijk voor de verzendkosten.

Klant ontvangt een factuur met een saldo van het verschuldigde bedrag.

Als het apparaat niet binnen 10 dagen wordt geretourneerd, wordt er een factuur verzonden voor het verschuldigde bedrag en het bedrag van het gehuurde materiaal, na aftrek van de waardevermindering.

HOMESECURE VERPLICHTINGEN
HomeSecure is verantwoordelijk voor de blijvende functionaliteit van de gehuurde alarmapparatuur, overeenkomende met het standaard klachtrecht, niet alleen beperkt tot 2 jaar maar gedurende de gehele huurperiode.
Als er een defect optreedt in het alarmsysteem, dient de klant het defecte onderdeel op dezelfde manier in te dienen bij HomeSecure als bij de uitoefening van het klachtrecht.
De klant is aansprakelijk voor gebreken en schade veroorzaakt door eigen omstandigheden, storingen, wanpraktijken en dergelijke.
 
BEËINDIGING
Het abonnement kan worden beëindigd door een e-mail te sturen naar [email protected] of door de annuleringsknop te gebruiken via "Inloggen" op HomeSecure.nl.
De klant kan het contract opzeggen door het ten minste 30 dagen voor het einde van de maand op te zeggen.
en op zijn vroegst aan het einde van de huur van de eerste 6 maanden.
De klant is verplicht om de gehuurde producten binnen 7 dagen na beëindiging van de huurovereenkomst terug te sturen. De verzendkosten van de retourzending worden door de klant betaald.

Nadat de geretourneerde producten zijn ontvangen, ontvangt u een bevestiging per e-mail. Als de aantasting van de producten de waardevermindering overtreft (bijvoorbeeld als de producten zijn beschadigd), is de klant verplicht om het verschil te betalen.
Als de producten niet binnen 15 dagen na het einde van de overeenkomst worden ontvangen, wordt een factuur verzonden met het verschuldigde bedrag inclusief de waardevermindering van de producten (waardevermindering is 2% per maand tot 20% van de oorspronkelijke waarde).

De huurovereenkomst kan door HomeSecure worden opgezegd met een opzegtermijn van 3 maanden, echter, ten vroegste na 12 maanden huur. 

AVG (Algemene verordening gegevensbescherming)
HomeSecure beschermt persoonlijke informatie in overeenstemming met de AVG-regels. We verzamelen geen persoonlijk gevoelige informatie, omdat we alleen de naam, het adres, het e-mailadres en het mobiele nummer nodig hebben voor de abonnementsovereenkomst en de communicatie met de klant. We bewaren de aankoop- en betalingsgeschiedenis voor de klantrelatie, die de klant kan inzien via "Inloggen" op HomeSecure.nl. Klantinformatie wordt niet bekendgemaakt aan anderen. Betaalkaartgegevens worden niet ontvangen en worden ook niet opgeslagen bij HomeSecure, maar alleen bij Reepay A / S, een gecertificeerde Deense betalingsdienstaanbieder die gespecialiseerd is in abonnementsbetalingen per bankpas. Terugbetaling van betalingen vindt plaats via Nets Denmark A / S (voormalig PBS).

We gebruiken cookies op HomeSecure.nl om zo de best mogelijke ervaring op de website te kunnen bieden. Gebruik van cookies wordt beschreven onder "Cookiebeleid".